Ihana biisi Christina Perriltä. Tänään lukumusiikkina siis Christinan Jar of Hearts. Ihana biisi ♥ http://www.youtube.com/watch?v=8v_4O44sfjM
Muuten, anteeks kamalasti, etten oo kirjottanu tänne pitkään aikaan... On ollu vähän kiireitä. Mutta, palautetaampas teidät kärryille :D Eli, tässä on parin viime päivän tapahtumat: (Olin siis tosiaan mun kaikkien kavereitten kanssa yökylässä.)

Perjantai: Koulun jälkeen menin suoraan kotiin, ja nappasin sieltä laukkuni, ja lähdin samantien takaisin bussipysäkille. Sitten menin vaan bussilla metrolle, ja metrolla vähänmatkaa, ja sitten bussilla taas.... Sitten kävelin vähänmatkaa, ja sitten mun kamut tuli mua vastaan, ja mentiin sisään. Syötiin pullaa, oltiin totuutta vai tehtävää (Parhaimpia juttuja tästä yökyläilystä!) ja lähettiin futistreeneihin. Treenejen jälkeen tultiin takas sinne, juotiin SodaStreamillä tehtyjä limsoja, pähkinöitä, karkkii, Backon Snacksejä, keksejä yms, katottiin leffaa nimeltä 13 going to 30. Ihan ok leffa... Sen jälkeen mentiin nukkumaan (hehe, n. klo 2.30) ja kälätettiin vielä jtn randomii. :D Ainii, käytiin niiden sairaan hienossa saunassa, joka oli jotenki tosi "moderni", ja sielt kuulu musiikkii yms. 

Lauantai: Pyysin pari päivää ennen yökyläilyä, että yks mun (aamuvirkku) kamu ottais musta (ja muista) kuvat, kun me nukutaan. No, se otti, ja heräsin n. 5 min sen jälkeen. :D Samoin muut, paitsi yks (tunnin muiden jälkeen). Luettiin vaan jtn Demii ja Systerii, ennen kun se heräs. Sitten mentiin aamupalalle. Lakattiin kynnet, ja siel oli niinku yli 100 lakkaa (en huijaa! :o) Sit mentiin kaikki omiin koteihimme, ja mentiin illemmalla meidän futisseuran 125-vuotis-juhliin. Siel oli ihan kivaa, paitsi et se disco ei oikeen ollu mua varten... Ei discot muutenkaa oo... Kun tulin kotii, mentii saunaan, ja sit syötiin jtn ja katottiin TV:tä.

Sunnuntai: Oli matsipäivä. Oltiin siis EBK/tiikereitä vastaan, ja sen jälkeen vielä Viikkareita vastaan. (Sorry, etten maininnut ennen, että oltaisiin myös Viikkareita vastaan, unohdin itekkin. :D) Voitettiin EBK 9-2, ja tein maalin. ;) Ja olin maalissa. Viikkareita vastaan pelattaessa hävittiin, en muista paljonko. Sitten viirejenjaossa sain EBKn viirin. ;) Yea.
Sitten koko loppupäivä kulukin bilsankokeeseen (joka muuten saatiin tänään takasin, sain 9+) lukien, ja läksyjä tekien. Työstin myös viikinkiprojektiani, sain tehtyä osion Longboats tälle mun koneelle. ;) Tehtävää kyllä riittää....vielä.

Maanantai: Noh, ei siinä mitään erityisempää, koulua kolmeen asti, ja sitten kotiin lukemaan lisää bilsankokeeseen. Tein myös läksyt... Okei, ei teitä nyt mun koulujutut hirveesti kiinnosta, joten siinä nyt simppelisti mun maanantai....

Tiistai: Bilsankoe. Ihan kiitettävästi meni...Koulun jälkeen istuin koneella kirjottamassa mailia, ja kuuntelemassa YouTubea (järkevä minä, ois pitäny lukee äikänkokeeseen) pitkään. Illalla menin Kallion koululle motoriikkatreeneihin. Eka kerta mun koko elämässä, kun mua sattuu joku venytys. Aih. Pitäis varmaan terästäytyä, ja mennä pian lenkille....Joo, meen heti tän kirjottamisen jälkeen itseasiassa.... (Toivottavasti en taas uskottele teille tyhmiä mun lenkeistä... :D) 

Keskiviikko (tänään): Koulua ihan normisti kahteen. Tänään ei ollut musavalinnaista, joten ei loppunukkaan neljältä. :) Saatiin ne bisankokeet takasin, ja kuten tossa aikasemmin mainitsin, sain  9+:n... Loppupäivä kulunee lenkkeilemällä, tekemällä läksyjä (ja ehkä vähän viikinkiprojektia) ja lukemalla huomiseen äikänkokeeseen, ja ehkä maanantain kielioppienkun kokeeseen.... Argh, miten opejen koekausi on just tässä kohtaa, kun oon niin väsyny... o_O (Haukottelin just nyt, tuli joku ihme refleksi :D) Tänään ja parina edellisenä päivänä on tapahtunut ihania pikkujuttuja...Mutta se jääköön mun omaks jutuksi. ~♥

Pitäkää peukut pystyssä ja sormet ristissä, että en mokaa huomisessa äikänkokeessa... :D

Stay Strong,

Cilja ♥