Heijssan,

tulin tänään laivalta, joka oli Silja Serenade. Diandra, eli se Idols-voittaja esiinty siellä, ja se oli khyl ihana esitys... Sit oli semmonen sen fanitapaaminen, jossa se simppelisti jako nimmareita. Menin sinne, ja sain sen nimmarin. Te, ketkä ootte vaan kattonu siitä kuvia, tai kattonu sitä TVstä (Idolsista), niin ette tiiä miten kaunis se on. ♥ Se oli ihana. Törmäsin siihen pari kertaa laivalla, ja näin, missä hytissä se nukku. ^^
Laivalla oli muutenkin kivaa. Teetin itestäni pilakuvan, kävin Parfymes-kaupassa ainakin miljardi kertaa, ja ostelin jotain sälää. Ruotsissa olo oli pettymys. Käytiin vaan Junibackenissa
Olisin halunnu mennä meiän vanhalle koululle.... :'(

Mut...meil on Sunnuntaina FC Viikinkejä vastaan joku harjotusmatsi... Mä ilmoittauduin. Toivottavast saadaan 10 pelaajaa kokoon, että ei tarvii peruu matsii..
Tiistaina on iso matikankoe, en oo vieläkään lukenu... Mä oon itkeny ihan sairaasti. Ihan liikaa. Laivalla, kun muut oli viel syömässä, niin mä tein jotain hirveetä, ja se kaduttaa mua niin  paljon, että tekis mieli kiroilla sen takia, mitä tein.

Don't forget me,

Esme