Live While We're Young on nii hyvä♥♥♥♥ Luv it 4everr! Vitsi...mulle on oikeesti tullu joku One Direction-supermegagiga-fan-tauti!!!!! Mä vaan rakastan 1D:tä....
Kuuntelin taas koko ajan musaa ennen teoriatuntii, ja sit viel pianotunnin jälkeenki.... Teoriakoe meni hyvin, sain kaikki oikeen; LÄPÄSIN! I can't believe it...♥  Mitä ranskankokeeseen tulee....

...se meni päin peetä. Mä olin ihan maassa. Luulin, et mun järjetön kokeisiinluku ois tuottanu tulosta, mutta mä en osannu muotoilla niitä lauseita... ♦
Tänää oli koulu-uinnit. Opeteltiin selkää. Jee. Oon osannu sen jo 6-vuotiaana. Helppoo :'') Mut kiva, meiän luokan pojat pääs koulujenväliseen futaturnaukseen, mut me ei päästy, arvatkaa miks? -Me ollaan tyttöjä. Voisin tappaa sen, kenen neronleimaus se oli. 
Mut whatever. Oon aika innostunu meiän enkun lukupiirin projektista. Mulla oli hyvä kirja, ja oon kirjottanu vihkoon "karkeeks luonnokseks" juonta ihan sairaasti. Mut siit tulee kivaa, sanokaa mua vaikka hikeks -I don't care. Mä oon innoissani myös meiän enkun toisest jutust. (Siis toisen enkun) Mä aion kirjottaa projektin Chicagosta.♥♥♥♥

Mä vaan toivosin, et yks juttu ois totta.♥ Mut sen jutun tietää vaan kaks henkilöö. Mä, ja BFF. 

Love Ya,

Esme♥
P.S.
Pävän kuva:

One Direction♥♥♥ Yöäh. Liamin uus tukka on karmee. Harry ja Zayn on mun lemppareita nykyään.♥ (Tossa Liam on viel vanhassa tukassan, uuden tukan voit tsekata: http://www.google.fi/imgres?q=liam+payne+new+haircut+2012&hl=fi&rlz=1C1LDJZ_enFI500FI500&biw=1866&bih=1054&tbm=isch&tbnid=O1cdI3xqmx3AAM:&imgrefurl=http://www.onedirection.net/phew-liam-payne-has-not-been-poisoned/&docid=pb8p8H6miBt78M&imgurl=http://cdn.onedirection.net/wp-content/uploads/2012/07/liam-payne-poisoning.jpg&w=593&h=476&ei=3AB3UKWKMY6M4gSx3YEg&zoom=1&iact=hc&vpx=1179&vpy=119&dur=325&hovh=201&hovw=251&tx=163&ty=91&sig=101460406669391855320&page=1&tbnh=141&tbnw=182&start=0&ndsp=62&ved=1t:429,r:7,s:0,i:85
What famous band has One Direction been compared to?