Toi biisi soi mun päässä aina vaan. Kuuntelin mun iPodilla ennen pianotuntia Taylor Swiftin Fearless-nimstä albumia sekoituksella. Sitten mulle tuli vastaan toi biisi. Olin joku vuos sitten kuunnellu sen ehkä kerran, eikä se sillon kamalasti vaikuttanu muhun. Nyt aloin sit kuunnella sitä. Kuuntelin sitä piano-, ja teoriatuntejen jälkeen matkalla bussipysäkille, bussipysäkillä, bussissa, toisessa bussissa, ja sillon, kun kävelin bussipysäkiltä kilometrin kotiin.  Mä en ikinä voi kuvata sitä tunnetta. 
Mä tiesin heti, miks tykkäsin tosta biisistä. Mutta se jää arvotukseks teille...~♥

Oon saanu eilen valinnaisen musan tunnilta Hyvä-merkinnön Wilmaan. Meidän ihana musaope laittaa mulle suunnilleen joka tunnista hyvä-merkinnän, eikä mun kavereille oo ilmeisesti tullu kertaakaan... Kerrankin musta tuntuu, että oisin onnistunu jossain. Ihana tunne. :'')

Meillä on ens Tiistaina iso ranskan koe, johon tulee verbejen taivuttamista, 2 kappaleen sanat, sukulaissanat (esim. serkku) ja muita juttuja. It sucks. Mulla on ens Torstaina teoriakoe, ja jos läpäsen sen, niin mun ei enää tarvi jatkaa soittimet-osastolla. Hyvältä vaikuttaa tähän mennessä, koska oon saanu kaikista testeistä (tänään oli taas yks) vitosen. Musiikissa on siis numot testeissä 0-5, eli vitonen on paras. Aika masentavaa, kun musta tuntuu huonolta saada vitonen, kun koulunumeroissa se on tosi huono. 
Mun täytyy kiva harjotella teoriakoetta varten yli 40 soitinta, siis tunnistamaan ääni, ja tietämään ominaisuudet, esim. onko se jousisoitin tms, minkälainen talla siin on jne. Mut Whatever. Ne on helppoja. Toivottavasti läpäsen sen, koska mulla on paljon opettelemista priimissä, sekunnissa, terssissä, kvartissa, kvintissä, sekstissä, oktaavissa, miten ne merkitään, puhtaassa ja ylinousevassa, pienessä ja isossa... Yeah, it's complicated...Mut huomen on Perjantai, ja on lisäks tubla art, koska se jäi eilen väliin! Rrakastan Arttia yht paljon ku musaa, liikkaa, ja hissaa. ♥

♥ U,

Esme