Täst tunteesta tulee mieleen biisi, joka on Demi Lovaton Skyscraper. Mulla on semmonen olo nyt, et kuka tahansa voi sanoo mulle, et oisin läski tai tyhmä yms, mut mä vaan en välittäis. Tässä on se, mitä mulle tapahtu aiemmin tänään Mulle tulee joskus semmonen kamala olo, et oon läski. (Must tuntuu silt edelleen vähän...:/)
Työnsin sormet kurkkuun, ja oksennus oli ihan sika lähellä. Sit mä aloin vaan mietiin, et: "Mitä vitsii mä oikeen oon tekemässä." Sitten mä vaan jatkoin normaalisti, vaikka vähän aikaa sen jälkeen oli vielä outo olo. Tänään oli onneks musaa, arttii ja äikkää <'33 Mä oon alkanu tykätä taas artista. Se tunne, kun kynä vaan liukuu paperilla automaattisesti, saa käyttää mielikuvitusta, olo tuntuu vapaalta... Ja kun maalaa, niin tuntuu kivalta sekotella värejä, ja saada aikaan joku ihana uus väri... Okay, te pidätte mua ehkä hulluna... Harva muu meidän luokkalainen tykkää yhtään artista. Pienenä mä en tehny mitään muuta, kun vaan piirsin. Musta tuntuu, että mun piirtointo on heränny. Pitkän tauon jälkeen. Äikkäkin on ihan kivaa, kun mä vihdoin oon älynny, et oon aika hyvä siinä, ja rakastan kirjottamista. <'33

Muuten, me päästään laivalle, äiti kerto siit meille eilen! Me mennään Silja Linella. Aion ottaa rahaa mukaan, ja shoppailla ruotsissa, ja ehkä vähän laivallakin. Aion ostaa ainakin jotain kivoja vaatteita... Kumpa me mentäs meidän vanhalle koululle! Mä haluisin niin paljon nähä taas mun vanhat kaverit... <'33 
Alba... Shall I see ya never again...? :( Toivottavasti nään. Ja haluun nähä myös Emilian ja Hannahin. Ainakin ne, ja pari muuta. Kumpa mä oikeest näkisin ne... Muistaakohan ne ikinä, et mä tunsin ne, tai et ne tuntis mut? Tulee tästki mieleen kappale, mut tän kappaleen nimi on Valokuvia. Se kohta, mis sanotaan: "Mahdatko sä koskaan... Ajatella minua?" Mut..Ootan sitä matkaa innolla. 

Muuten, mä oon suunnittelut uuden sarjan aloittamista. Jos haluutte, et kerron siitä jotain lisää, niin: Kommatkaa tähän kirjotukseen! Muuten, Sara, Kirjakeiju ja empzi, päivittäkää please blogianne taas; mä oikeesti luen niitä sikana! ;) 

Kirjotan taas joskus... ;)

Sugar