Mietin tässä, että minkälainen olis mun unelmahuone...Aloin sitten innostua kamalasti asiasta, ja päätin alkaa suunnittelemaan huoneeni täydellistä muodonmuutosta. Päädyin tämmöiseen suunnitelmaan: Väriteema olis: Musta, valkonen ja.... turkoosi, mintunvihreä, mango tai limenväri.  
Mun kirjahylly maalattais mustaks tai valkoiseks. Sitten mun seinät maalattas joko turkoosiks, mintunvihreäks, mangonvärisiksi, tai limenvärisiksi.
Hankkisin huoneeseeni lisäksi: Uuden maton, semmosen pörröisen, johon jalat suunnastaan uppoo...<'33 Joko mustan tai valkosen...taidan kyllä päätyä valkoseen...Äh, okei, valkonen matto, ja sitten peili. Peili tulis mun tänhetkisen peilin (joka on vanha) tilalle. Se olis vähän isompi... Sitten voisin ehkä hankkia myös uuden kirjoitusalustan. Tällä hetkellä mulla on semmonen, missä on Euroopan kartta. Kirjoitusalusta saisi olla mieluiten läpinäkyvä. Siinä olis sitten mun unelmien huone...:))

Huomenna mun pitää mennä varmaan taas kouluun. Tänään olin kotona, koska taisin vilustua vähän lisää eilisessä matsissa. Satoi kaatamalla, ja ukkosti, ja välillä salamoikin. Vaikka kaikki kastu litimäriks, mä olin ainoa, jota ei tilanne tuntunut haittaavan; Kun asuin vielä Chicagossa, siellä oli joka ilta kaatosade, ukkonen ja salmointia. -Vielä pahempanakin. Paljon pahempana. Mulle tuli jotenkin kotonen olo...:'D Ai niin, eilisestä matsista; Voitettiin 5-4, ja se on MPS/mustia vastaan.
Meillä on eka Lokakuuta matsi Valttia, mun entistä seuraa vastaan! Oh Em Gee. Siinä haluun tehä maalin. Haluun tehä sen, ja näyttää niille...OK. Sanotaan suoraan. Vaikka oonkin surkee pelaaja, ne oudot tuijotukset sen takii et oon Enkku-Suomi luokalla (sano mua nörtiks, hei, mä oon asunu chicagossa, joten mitä outoo on olla enkku-suomi luokalla?) ja kaikki muu. Argh. Muuten, kiitokset Kirjakeijulle, kun lukee mun blogia (sen blogi löytyy osoitteesta www.countrysidegirl.vuodatus.net , käykää ihmeessä kurkkaamassa!) ja empzille, (jonka blogi löytyy osoitteesta: www.glitterbaseball.vuodatus.net , kannattaa tsekata sekin!) joka autto mua vähäsen piristämään tän blogin ilmettä. ;)

Kitarakoe ja matikankoe edessä. -Selviänkö hengissä? Tyhmä kysymys, kitarakoe on varmasti ihan ok, koska tykkään kitaransoitosta, ja matikankokeessa kerrataan vaan kertotauluja. (Hehheh, opittiin ne jo kakkosella, onneks meidän ope vähän luulee meitä vähän huonoimmiksi matikassa kun ollaankaan...:'D)

Meille tuli tänään joku kodinhoitaja...Se on filippiiniläinen, ja osaa enkkua hyvin. -Kivalta vaikuttaa.

...Sugar...