Mmooiii, ja sorry, etten oo päässy kirjottelemaan pariin päivään...

Sunnuntaina oli treenit. Olin niissä. Sen jälkeen multa kysyttiin, että haluisinko mennä 4 vuotta vanhempien tyttöjen matsiin...No, sanoin joo, ja lähin sinne. Isä toi mun pelikamppeet mulle, ja sitten koitti superpitkä matka Nummelaan...Mentiin sinne. Myös mun BFF tuli pelaamaan siihen matsiin. Meitä oli just 1 vaihtopelaaja. Yli puolet niitten joukkueesta oli nimittäin flunssassa. Se pallo oli ihan sairaan kova. Mua potkastiin täysillä oikeeseen reiteen, ja naamaan. -------- Mut se naamaanveto oli vahinko... Ne pelaajat oli ihan jättiläisiä...Melkein joutu yks vastapelaaja ulos kentältä, kun puhu vähän niitä ja näitä... Tuomari piti sille jonkun juttutuokion... Viirin sai sitten pelin lopussa meidän veska. 

Eilen, Maanantaina oli matsi PPJ/panttereita vastaan. Voitettiin ne viime pelissä 6-2. Tällä kertaa ei käyny niin, koska niillä oli ihan sikana edareita (Edustusjoukkueen pelaajia, jotka on taitavampia kun muut.) Eka puoliaika päätty 7-0 niille. Mulla meni ihan hermot. Olin alussa hyökkäyksessä, sitten mut laitettiin maaliin, koska meidän veskan käsi väänty. Päästin yhen maalin. (Siis ekalla puoliajalla) Tokalla puoliajalla olin koko ajan maalissa, ja päästin siinäkin 1 maalin. Mutta! Peli loppu 8-4....Tosin niille. 
Tänään oli taas treenit, ja Lauantaina PuiU-turnaus. Oon ollu ennenki PuiU-turnauksessa. Siellä mä tein mun ekan maalin. :3

Eli aika paljon futista on tullut pelattua! Tänään juoksin myös 7km lenkin. Vitsi, äiti (joka on lääkäri) sano, että mun sydämmessä saattaa olla joku vika. Nimittäin mulla on ollut jo pitemmän aikaa paljon hengitysvaikeuksia...:( 
No, kirjoitan niin pian, kun mahdollista! Hyvää loppuviikkoa teille...

Sugar♥