Voi ei... Tänään mun entinen opettaja tuli kysymään "Miten mun kesä meni?" -.- Oh Em Gee.
Nyt et taida älytä. No, mä selitän; Juho suosi viimeset 2 vuotta mun KIUSAAJAA. Se pitää mua kiusaajana, ja arvaappa mikä on vielä "kivempi" juttu? Se kiusaaja sai 10 käyttäytymisestä, mä ysin.
Ja mitä mä vastasin? Tyynesti: "Eipä mitään erityistä, mites sun?" Se katto mua sillai: Ootko kiusannu mun suosikkia?-ilmeellä. Mä katoin sitä silmiin ja yksinkertaisesti...KÄVELIN POIS. 
Mistä lähtien sitä on kiinnostanu miten MUN kesä meni? Okei, kysy se sentään sen suosikilta. (Muuten, nykyään se on mun kamu...siis se joka kiusas mua) 

Viikonloppuna on Ponnistuksen futisleiri. Me nukutaan TELTASSA. Toivottavasti sinne ei tuu kamalasti itikoita, tai ylipäätään HYÖNTEISIÄ. Muuten leiri kuulostaa kivalta, paitsi että:
-Siellä pitää syödä (Pahempi juttu...)
-Siellä nukutaan teltassa, jonne voi tulla ötököitä. (Pilaamaan mun yöunet, en oo kyllä mikään kamala säikky pienistä hyönteisistä, niinkun yleensä tytöt on...)
-Siellä saattaa olla pari ärsyttävää tyyppiä.
Muuten leiri kuulostaa ihan kivalta...Ja toivottavasti se on semmonen.

No, siinä vähän juttua,

...Sugar...