Tänään lukumusiikkina Rihannan Diamonds. ♥ www.youtube.com/watch?v=1WifEFI6eK8
Luv it, sen kuunneltuani mietin vaan mua ja mun BFFää... Kun kerran kauan sitten mesetettiin, valittelin, että oon ruma, ja se niin kaunis.. Sit se vaan sano: "Ethän sä oo ruma. Sovitaan, että ollaan molemmat kauniita." ♥ 

Eilen lakkailin ne kynnet sitten... Sain kyseisen lakan yheltä mun kamulta viime jouluna joululahjaksi, ja pitää kyllä sanoa, että ihana sävy! ♥ Tässä kuva kynsistä. Lakka on Golden Roselta.

 
Siinä siis kuva.. Ihanat oli ~♥

Mä ja mun BFF ollaan jo vähän suunniteltu jotain yökyläilyn tapasta. -Siis vaan me 2, ei kukaan muu. Toivottavasti se siis toteutuu... ;) Ei olla ennen oltu mitenkään sillai.. Niin ettei kukaan muu kamu ois ollu mukana. Ei sillai, etten muka viihtyis muitten kamujen(kin) seurassa, mutta olis todellakin kiva joskus olla vaan ihan kahestaan. ♥

Tänään saatiin koulussa äikänkokeet takas. Sain 9 ½:n. Ihan ok tulos... Meillä on 4. Joulukuuta ranskankoe, ja Torstaina ranskan sanakoe. Matskunkokkin on tulossa ennen Joululomaa. Mitä te muuten toivotte joululahjaksi? Mun toivelista: 

-Kone
-Kynsilakkoja
-Levyjä, ja kuulokkeet (Siis semmoset isot 8))
-Lahjakortteja kivoihin kauppoihin. ♥
-Lehden tilaus (Systerin)
-Uudet nappikset, joitan futispelaajien paitoja
-Jotain ihanaa The Body Shopista ♥


Ja tämmöstä muuta... :D Tänään mä sain tietää yhen "kivan" jutun, mutta yritän nyt olla välittämättä yhtään siitä, mutta se on kyllä ihan sairaan V-A-I-K-E-E-T-A. 

I chose to be happy,
Cilja