Lukumusiikkina tänään One Directionin Moments. ♥ http://www.youtube.com/watch?v=_bEHipb2SNw Ihana biisi, joka tuo (ainakin mulle) paljon ihania juttuja mieleen.. Aww. ~♥ Toivottavasti tekin rakastatte tätä biisiä, niinkun mä. ;) Tänään oli mun nimipäivä, ja sain lahjaksi sen, että saan ladata jonkun levyn mun iTunesiin, ja arvatkaa minkä otin? One Directionin Take Me Home:n tietysti! En vielä oo ehtinyt kuunnella, kun se vasta tuolla taustalla latailee. :)

Tänään oli se mun vihaama teoriatunti, ja sitten suht kiva pianotunti. Piano-open kanssa puhuttiin kyllä ihan sairaan paljon pianon ulkopuoleisista asioista, ja oli ihan kiva vaan jutella välillä sen kanssa. ;)
Teoriatunti...Hmmh. No comments. o_O. No, voin nyt huokaista helpotuksesta: Torstai on melkein ohi. :) Yayyyy. Tänään aamulla oli se ranskankoe, ja se meni yllättävän hyvin. ;) Ainoa virhe, jonka jälkeenpäin huomasin, oli sanan maintenant (suom. "nyt") olin kirjoittanut vahingossa "maintenent". Arghh. No, virheistä oppii, nyt ainakin muistan (toivottavasti!) miten se kirjotetaan sitten jälkeenpäin... Huomenna on Perjantai, kasista kahteentoista koulua. 8) Heaven. :) Meillä on lisäksi ihania aineita, ellei matikkaa (o_O, tunnettu myös nimityksellä "Perjantain pilaaja") lasketa. Meillä on siis 2 tuntia liikkaa, sitten sitten sitä kamalaa matikkaa (jonka läksyjä pitäis just mennä tekemään -.-) ja sitten native englishiä. 

Lauantaina tapahtuu seuraavat asiat:
9.00-Jotain: Koulun joulumyyjäiset, jossa meidän luokka kerää rahaa leirikouluun myymällä vohveleita. 8)
Sen jälkeen: BFF:n (kyllä, en vieläkään oo keksinyt hyvää lempinimeä..) iskä tulee hakemaan meidät koululta. (Se siis on myös yks meijän joukkueen valkuista, ja tosi kiva. :)) Se vie kaikki meidän jengiläiset harkkamatsiin IVU:a vastaan. Matsin jälkeen mennään kattomaan BFF:n kaksosen matsia, ja sen jälkeen...
MENNÄÄN MEILLE YÖKYLÄÄN. ♥ En malta oottaa, ja me koko ajan puhutaan siitä, mitä tehtäis. Meidän tän hetkiset suunnitelmat on jotain tähän suuntaan: 
-Kynsienlakkailua
-Musan kuuntelua
-Ehkä jotain leipomista
-Ja tietysti: Totuutta vai tehtävää, tai Totuutta vai Totuutta 8) Ja tietysti kaikki muutkin juttelut. ;) Bwahahahaa, meillä on varmasti paras yökyläily ikinä! :) Muistan sillon kesäloman alussa kun oltiin porukalla yökyläilemässä yhen kaverin luona, niin me tehtiin jtn random tanssiesityksiä, ja mä ja mun kamu vaan revettiin kokoajan, kun harjoteltiin tanssimaan LMFAO:n With You:n tahdissa. :D Se oli niin paras koreografia ikinä. :D

Tänään koulun jälkeen mun toinen musanope otti mut ja mun kamun laulamaan vielä koulun jälkeen, koska meillä kulki kuulemma ääni hyvin tai jotain.. Se sano et mun laulu on hienoa, lisään siihen hyvin "koristeita" yms. :) 

Noh, en ehi nyt kirjottelemaan hirveesti, mutta pakottauduin laittamaan teille nää kuvat:
 
Näytönkaappaus mun instagramista. ♥


I'm 100% Lovatic..♥

..And a Directioner. ♥

Cilja