Heyyy ♥
Lukumusiikkina tällä kertaa One Directionin "Little Things", eli uusin single. Linkki: http://www.youtube.com/watch?v=xGPeNN9S0Fg
Ite rrrrrakastan tota biisiä, kertokaa tekin oma mielipiteenne... ♥

Tänään oon ollu vaan ihan kotona. Aion ehkä kohta mennä lenkille, koska siellä näyttää ainakin suht lämpimältä... Mutta, korostan: NÄYTTÄÄ. Tosiasia on, että siellä on lämpötila nollassa. Aion kuitenkin mennä lenkille, koska: 
-En oo käyny pitkään aikaan.
-Haluun testata mun sykemittaria ja sykevyötä, johon vihdoin saatiin patterit vaihdettua.
-JA, haluan kokeilla mun iPhonessa olevaa sovellusta nimeltä Nike + iPod.

Oon muuten saanu tänään vaatekaappini siivottua, ja laitettua pienet vaatteet eteenpäin. (Arghh, ette tiiä kuinka paljon kärsin, onneksi on olemassa musiikki!) Siivoilin lisäksi huonetta yleisesti, petasin sängyn, ja lattia on tällä hetkellä puhdas. Hyvä minä! Oon myös lukenu tänään isän kanssa ranskaa, ja mun piti tänään harjotella omistusmuotoja, vai miten niitä nyt kutsutaankaan. :D Instagramiin en oo tänään laittanut mitään uutta, mutta eihän sinne nyt joka päivä tarvitsekkaan laitta kuvia. Huomenna meille tulee ehkä vieraita...♥ Mun sekkuja. Siis joko tulee mun äidin siskon perhe (lapset jtn 2v ja kohta 1v) tai mun isän siskon perhe (lapset kohta 1v ja kohta ½v).
Semmosta siis ehkä, toivottavasti luvassa.

Tänään (onneksi!) tuli kamala himo mennä äidin meikkipussukalle, en tiiä miks. Siis en todellakaan meikkaa vielä, en oo ikinä menny kynsilakkaa ja huulikiiltoa pidemmälle, ja huulikiiltoa vaan juhlissa, mutta löysin sieltä äidin ainoan kynsilakan, joka on Diorilta! Se ei ikinä käytä kynsilakkaa, koska sen ammatissa ei saa.. (Lääkäri) Se Diorin lakka oli kuulemma tosi kallis, ja äiti ei ollut käyttänyt sitä vielä kertaakaan! Sain taivuteltua sen, ja sain kokeilla lakkaa. AAH, se väri on niin herkullinen! Tässä kuva mun kynsistä tänään:

 
Lakan tarkempi nimi on muuten Vernis...♥ Tossa siis kuvassa mukana myös lakkapullo.

En oo vielä tehnyt mitään oman Viikinki-projektini eteen...Kannattais  varmaan pian alkaan ettimään tietoa, koska maanantaina alotetaan työt. Tai siis koulussa kirjotetaan käsin taustatyötä, ja sitten kotona saa tehdä tietokoneelle varsinaisen projektin, tai sitten mennä vaan käsinkirjoituksella. Itse aion käyttää tietokone-vaihtoehtoa, koska:
1. Meidän printteristä tulee vaan mustavalkosta, ja sen muste on loppu, enkä viitti mennä isän työhuoneeseen alas printtaamaan värillistä kuvaa jostain.
2. Koneella voi "kumittaa" ilman extrasuttuja tai rypistymisiä. 
3. Tekstin paikkaa saa helposti muutettua, ja jos löytää vielä jostain lisäinfoa johonkin väliin, ei tarvi pyyhkiä kaikkea muuta pois yms.
Siinä vaan pari syytä. Projekti on siis vastine kokeelle, eli tää on semmonen "vakava" juttu sitten...Mutta, onneksi rakastan hissaa, joten mun innolla ei näy loppua! ♥

Shine bright like a Diamond,

♥ Cilja Payne (mä :D)