Lukumusiikkina Taylor Swiftin I'm Only Me when I'm with you. Kuunnelkaa tästä: http://www.youtube.com/watch?v=AlTfYj7q5gQ

En valitettavasti ehtinyt kirjottaa eilen, mutta kirjotan sit  nyt... Eli, eilen oli koulua 8.00-14.00. Mua heitettiin kivellä päähän, ja mun kaverille tuli kivensiru silmään, kun meijä luokkalaiset pojat sekoili ja heitteli kiviä. -.- Jouduttiin (mä ja mun kamu) menemään terkkarille. Mulle annettiin joku vitsin jääpussi, jota mun piti pitää siinä kohtaa mihin se kivi heitettiin, ja sit mut laitettiin makaamaan jollekki ihme sängylle pimeeseen huoneeseen. Yay. Jouduin oleen siel koko äikän tunnin ajan. Uskokaa mua, siel oli kuolettavan tylsää. Argh. Nyt istun kotona koneella kirjottelemassa tätä, koska oon kipeenä. (Mahatauti, nice o_O) Mutmut, ei mulla nyt kamalan paha olo enää oo.

Eilen oli myös Spooky Walk, joka oli ihan sairaan ei-pelottava, viime vuonna siin oli jtn jännitystäki. :D Oikeesti, mut pakotettiin meneen ekana. Tyyppejä hyppeli kulmien takaa, ja ne yritti pelästyttää meijät. Sit meijän piti mennä semmosessa ihme sokkelossa, jossa oli jokapuolella sanomalehtiä. Mua otettiin sieltä lehtien alta nilkasta kii, ja melkeen kaaduin. Kuulin jonkun käheen äänen kuiskaavan: "Älä mene. Jää. Älä, äläää!" Mä vaan aloin nauraan ja potkasin sitä käyttä, ja kuulin ku joku kiroili vhä. :'D Sit siel piti mennä johonki huoneeseen, jossa oli "kuollu" tyttö arkussa, ja joku ihan pimee "pappi" luki jotain riimuja, kuulosti vähän saksalta... Se pappi oli pelottava, se huito meitä sen käsillä, ja kovensi yht'äkkiä puhettaan yms. ;DD Sit seuraavassa huoneessa meijän piti ratkasta joku arvotus joltain feikiltä naamarihemmolta, joka yritti pelotella meitä, ja me saattiin se oikeen. Palkinnoks tuli muumi-tikkarit, ja mun oma varastettii -.- Sit me jouduttiin meneen semmosii pitkii rappui alas, -Siel löyhkäs ihan mädältä, ja pelottavan näkösii tyyppejä käveli meit vastaan. :'''D Sit me mentiin jostain sanomalehti-paikasta ohi, ja sit se juttu loppu. :P Tylsää, kiljuin siel vaan kerran, kun yks poika alko vetää mua seinää vasten.... Ostin spooky walkin-cafeesta vohvelin. Mmm...

Spooky Walkin jälkeen mä tulin kotiin, ja huomasin, ettei mul ollu avaimia. Soitin äidille, joka soitti isälle. Sit tunnin pääst isä tuli autol kotiin, ja päästään mut sisään. Äiti ja pojat oli jossain mun 4wee pikkuveljen päiväkodin Halloween-juhlissa.. Kun ootin isää, menin nettiin, selailin blogeja, kuuntelin musaa ja kävin instagramis. Saihan sen ajan jotenkin kulumaan...

Koulussa meillä on hissassa projekti viikingeistä. Personally, rakastan hissaa, joten oon itseasiassa innostunut koko jutusta. :) Oon löytäny jo paljon tietoo viikingeistä, varsinkin niitten jumalista, aseista ja elämäntavoista/rutiineista ja vaatteista. Ja eikun lisää ettimään. ;) 
Meillä on koulussa tässä samaan aikaan projekti myös meidän enkun lukupiirikirjoista. Mun oma on hyvä, ja siitä saa paljon aihetta. Pisin enkunkielinen kirja, jonka oon lukenut, on 500 sivuu. 8)

Oon nykyään ollu innostunu erilaisista kampauksista, saan inspiraation pääosassa YouTubesta, bebexo-nimiseltä kanavalta. Saan myös paljon inspiraatiota julkkiksilta. Seuraavaks ajattelin kokeilla semmosta kampausta, että letitän itelleni "pannan" hiuksiin, ja jätän paljon hiuksia vapaaksi. 
Muita ideoitani on mm. semmonen joku lettikampaus, jonka löysin bebexolta. En muista tarkkaan sen nimeä....

Meillä oli tossa Tiistaina meiän luokan Halloween-disco. Jopa pojat tanssi, ja mäkin uskaltauduin tanssimaan Ganam Stylea. Koko luokka tuli tyyliin siihen mukaan. :'D Ai niin, pukeuduin vamppyyriksi. Meikkasin ihoa jollain Halloween-make upilla valkosemmaks, ja laitoin pari veritahraa, jotka onnistu yllättävän hyvin. Mulla oli myös musta, alhaalta vähän kihara piiitkäää peruukki (jota käytin myös niissä serkkujen halloween-juhlissa) ja pitkä harmaa paita, ja mustat farkut. Halloween-juhlissa oli kivaa, paitsi että en kerennyt syödä mitään, paitsi pari sipsiä, kun ope pakotti ees vähän syömään... Onks teillä ollu halloween-juhlia? Jos on, miten pukeuduitte/pukeudutte? Kertokaa :p

No, siinä oli suunnilleen kaikki jutut vähäksi aikaa...Kommenttia tulemaan! ;)

Cilja