Lukumusiikkina tänään Demi Lovaton Don't forget. Tästä pääset kuuntelemaan biisin musavideon: /www.youtube.com/watch?v=oYDDiqhhzbQ&feature=my_liked_videos&list=LLn9rGZWEvA1JdW7GqYSDioQ Ja tästä pääset Live-versioon, joka on ainakin omasta mielestäni paljon parempi. ♥ /www.youtube.com/watch?v=y5WgM-DtPxA&list=UUnyB9MYKRkSFK3IIB32CoVw&index=4&feature=plc Alottakaa kohasta 1:47, ja siitä vaan loppuun. Siis vaan sen takia, että Demi laulaa Catch Me:n ennen Don't Forgetia...Ihana biisi kumminkin. ~♥ Okei, 4 vuotta vanha, mutta ihana edelleen. Kappale Don't Forget oli Demin musiikkialan läpimurto, jos pitää sillatävalla hienosti sanoa. :D Se on siis Demin esikoislevyltä, jonka nimi on myös Don't Forget. Okei, seliseliselitykset sikseen, ja asiaan:

Mun BFF tulee meille yökylään Lauantaina! Yeahhh. 8) Meillä on Lauantaina koulun joulumyyjäiset, ja sen jälkeen sen (BFF:n) isä tulee hakeen meijät koululta suoraan matsiin. (Tai tarkemminsanottuna harjotusmatsiin, mut who cares? :D) Se on siis IVU:a, eli Itä-Vantaan palloseuraa vastaan. Sen jälkeen mun BFF tulee meille. (Pahus, pitää keksiä joku hyvä lempinimi sille, koska kohta saan hermoromahduksen, kun joka kirjotuksessa joudun hokemaan "BFF". :DDD) Jajaah... No, meillä on varmast kivaa. ♥:)

Huomenna on ranskankoe, joka on kasilta aamulla, jollon meillä on meijän ranskantunti. Arghh. Onneks se on vielä sanakoe, joulukuun neljäs meil on se iso koe! :o
Tänään oli koulua neljään, siis oli valinnaista. Meidän valinnaisen musan ope on ihan kiva, mutta tänään se alko vähän rageemaan meille... o_O kiva, meijän luokka ei tehy mtn, vaan meidän rinnakkaisluokkalaiset tytöt lohkas joka kohtaan ihan tarpeettomia kommentteja, esim: "Mut ope, toi ei tee mitään hyödyllistä!!" Joo-o, mitä hyödyllästi sit ite teki, rääky mikrofoniin 10 kertaa kovempaa kun oli tarkotus, huonon enkun lausumisen lisäks.... Joo.. Tänään artin tunnilla tehtiin Pablo Picasson tyylisiä piirroksia. No ei oo totta. Oon harjotellu joka päivä piirtämään oikeen näkösesti, nyt pitää piirtää eri lailla..??????? Eiii, mulla meni penkin alle. 

Huomenna on pianoa ja teoriaa (Yeahh -.-"). Otan mukaan varmaan Systerin, ja kuulokkeet ja nuottipaperia, mille raapustan jotenkin ne teorialäksyt... :DD Oikeesti, jos mun teoriaope sanoo mulle huomenna: "No, ihan rohkeasti laulamaan korkeammalta kultapieni." mä räjähdän. Me joudutaan laulamaan oopperaa siellä. o_O Kumpa olis jo viikonloppu. Kumpa Torstain ainakin vois ohittaa. Tai ainakin teorian. Piano on ihan kivaa. :) 

Nyt ehdi valitettavasti laittamaan yhtään mun urpoa kuvaa, sorry. :''D 

Don't Forget, 
Cilja