Ihana biisi mun lempilaulajalta, eli Demiltä. ♥ Kyseessä on siis Skyscraper. Kuunnelkaa tästä: (Musiikkivideo): http://www.youtube.com/watch?v=r_8ydghbGSg (Ja live-versio): http://www.youtube.com/watch?v=KG9dw7SeW6o&list=UUnyB9MYKRkSFK3IIB32CoVw&index=5&feature=plcp Molemmat on ihan älyttömän hyviä. ~♥
Rakastan Demiä kunnes tää maailma tuhoutuu, ja vielä sen jälkeen...Ärsyttävää, kun eräät, en nyt sano tarkkoja nimiä, koko ajan muistuttelee mua Demin ongelmista... No, kai vähemmästäkin masentuu, jos sanotaan jatkuvaksi lihavaksi tai rumaksi.. Demi on sitä paitsi ihan sairaan kaunis, -Eikä se oo lihava. 

Mutta, tänään oli ihan normaali päivä koulussa, oli äikänkoe, ja pari idioottia alemmalta luokalta töni meidän parakin löytötavarakärryä, ja loppujen lopuksi niille taisi tulla joku riita, ja ne alko työntämään sitä kärryä, ja lopulta (olin just laittamassa takkia naulakkoon ennen äikäntuntia) se kärry töksähti mun vatsaa päin kovaa. Sen jälkeen, kun luulin että tästä selvittiin vaan sillä, että ilmat meni pihalle, niin eiii... Ne vielä tönäs mut päin parakin ainoota vaahtosammutinta, ja mun pää kolahti siihen... Okei, kuulostaa ehkä huvittavalta, mutta se sattu paljon! Arvaa oliko kiva tehä äikäntestiä sen jälkeen... Meidän opella on huomenna synttärit, joten me saadaan paljon karkkia. :3
Huomenna on muutenkin Perjantai. Yeahhh ♥ 

En ehi nyt kirjottaa enempää, illanjatkoja...

Lööv you all ♥

Cilja