More Than This on yks ihanimmista biiseistä 1Dltä. Kuunnelkaa se tästä: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=b-RQIN3wo5U
Kun kirjotan tätä updaittii, niin se soi tossa taustalla ihanasti. ♥ Tänää ussan tunnil, meijän piti tehä semmoset ilmeet tai reaktiot, kun esim. on hajamielinen tms. Sit meijä ope sano vaa iha läpäl et: "Se fiilis, kun saat tietää et One Direction tulee kaupunkiin." Sit mä ja mun pari kamuu tehtiin semmosii ilmeit, ettette voi uskoo! :'D
Just, yhet tytöt (idiootit) vaan teki semmosii ilmeit ku me. -.- Joo, mäki aloin tykkäämään 1Dstä vasta kuukaus pari sit, mut silti. Ne matkii meit niinku kaikes. Mut...whateverrrr

Huomenna on meijä luokan Halloween-juhlat, ja ite pukeudun... No, haluun pitää sen salaisuutena, kunnes juhlat koittaa :3 Sen takii en kerro ees mun kamujen asuja, koska lupasin olla kertomatta niitäkin. Mulla oli vähän aikaa sama idea kun BFFllä, mut sitku sain tietää sen, niin en viittiny pukeutuu samalla tavalla. Leivon pian jo halloween-cupcakeja, koska sillon (kun jotkut varmaan muistaakin, kirjotin siitä blogiini) tein suklaacupcakeja, niin samalta sivustolta (mun salanen ase kaikkeen ruuanlaittoon/leivontaan: http://allrecipes.com) löyty Halloween-cupcakejen ohje. Sit muistin sen vähän aikaa sitten, ja päätin tehä. Muutkin aikoo leipoa jotain. Teen varmaan tänään ruuankin, koska en oo vhään aikaan tehy. Pidin muuten tänään niitä mun uusia talvikenkiä koulussa, ja ne oli ihanan lämpimät. ♥

 ...1D ♥♥ Vasemmalta (niille jotka ei vielä tiiä...!!) Louis, Zayn, Harry, Liam (♥) ja alhaalla Niall. Kuka on teiän suosikki??? Kommentoikaa ;) ♥♥♥♥♥♥♥

Mutmut...se oli sitten siinä tältä erää! Kommentteja, lisää lukijoita yms.... (Kyllä, blogin osotteen levittäminen on edelleen sallittua ;))

Cilja

P.S. Kiitti Jane Ceb, kun autoit lataamaan musaa ♥ Jos joku muu miettii samaa kun mä silloin, niin tässä linkki siihen kommenttiin, jossa Jane Ceb neuvoi mua :3 
http://aslongasuloveme.vuodatus.net/blog/3429436#comments