Toi biisi on ihana. Kuuntelen sitä koko ajan... <3 En oo ikinä ollu mikään Selena Gomez-fani, mut toi kappale, se on vaan niin superihana. Kertosäe muistuttaa mua jotenki siit, ku mun BFF sano mulle näin "U will never stop loving someone, who you've Loved, U would just learn to live without him/her." (Eli suomennettuna:  Jos oot joskus rakastanu jonkua, et lopeta rakastamista ikinä, opit vaan elämän ilman sitä henkilöö.) <33

Ostettiin mulle tänään talvikengät, jotka on ihanat... Ne on vielä mun lempivärin väriset. (Eli semmonen ruskee, enkuks maroon....KASTANJANRUSKEA, nyt mä muistin! Joo eli kastanjanruskeet kengät..) ne on merkiltään Lacostet. Luv 'em. <3
Laitan ne jalkaan huomenna kouluun.

Oon alkanu lukeen ainaki miljardii uutta blogii, lisään ne jossain vaiheessa mun listalle. ;)

Eilen oli meidän serkkujen Halloween-juhlat, ja mä olin pukeutunu hipiks (musta, alhaalta kihara piiiitkä peruukki, i love Madeira-t-paita, liila huppari, pilottilasit, kivipestyt farkut, peace-korvakorut, kaulakoru yms.) mun pikkuveljet oli pukeutunu kuolemaksi, haamu-manasjaks ja nuorin Batmaniks. (Repesin joka 5 sec sen tekolihaksille...:D

No, ens kertaan...;)

Esme