Taas yks pätkä Enchantedista...Kuuntelen sitä koko ajan.~♥  Tänään oli ihan normi päivä. 
Tän päivän hyvät, ja huonot puolet:

+ Oli 2 tuntia arttia, ja sain 1 työn tehtyä, ja yhen valmisteltua loppuun. 
+ Oli enkkua (ei kielioppi).
+ Matikantunnin sijasta, meidän ope päätti pitää YouTube-tunnin, ja katottiin hauskoja videoita, ja kuunneltiin kivoij biisejä. Matikka sucks. 
+ Mulla on mun iPod. Paitsi et mun oli sairaan lähellä, että mun ope ois takavarikoinu sen. ( :D )

- BFF ei ollu koulus.
- (Yks juttu, jota en kirjota tähä... Ei, itseasiassa sairaan monta juttuu..)
- Meiän entinen ope otti mut, ja mun kamun jollekkin "Jazzpiano-kurssille". -.- Nice.
-Sato koko päivän. -Kastuin litimäräks.
Eräät ei yhtään huomannu mua yhtään. Ne oli vaan keskenään.:(

No...whatever. Päivän kuva:

cute, funny, iphone, message, text

Esme