Mmmmoiiiiii ♥

Tänään heräsin vasta 10.30, koska eilen illalla, en saanu unta kunnolla, ja kun katoin vikan kerran kelloa, se näytti 0.44. Ja sen jälkeen makoilin vielä pitkään valveilla. Mun äiti kuvailee mun nukkumista näin: " Sä kukut pitkään, ja nukut pitkään." :D No, kai se on totta...

Lakkasin tänään kynnet mun uudella mustalla/harmaalla (en tiiä kumpaa lähempänä se väri on) magneettilakalla. Kai te tiiätte mikä on magneettilakka? No, mä en nyt voi valitettavasti laittaa tänne mun kynsistä kuvaa, koska mun kännykässä ei oo kameraa. (Selitän ton jutun kohta kaikille, jotka ei tiiä...) Löysin kuitenkin google-kuvahausta tämmösen kuvan, jossa on (vasemmalla) se lakka, jonka ostin. Lakka on siis Isa Doralta... Mutmut...tässä se kuva.

aHR0cCUzQSUyRiUyRjEuYnAuYmxvZ3Nwb3QuY29t Kun mä tein itelleni tommoset magneettikynnet, niin Tulos oli mahtava. ♥ Jos ei haluu tommosia raitoja, niin näin semmosia erikseen ostettavia "raidoittajia", joilla voi tehdä tommosen kuvion sijasta esim. Suorat viivat, vinoviivat, tai jonkun ihme kuvion ainakin...Stockalla ne makso ainakin 4.50€, Isa Doralta myös...Itse tykästyin heti tähän uusimpaan "villitykseen", entä te? Onko joku muu kokeillut magneettikynsilakkaa, tai aikoo kokeilla? :)

Eli, siitä kännykkäjutusta: Mun edellinen kännykkä oli joku valkonen Nokia, jossa oli näppäimet, ja kosketusnäyttö. Sitten, se kastu, ja se alko temppuilemaan, esim. saatto tulla semmosia katkoja, millon ei pystyny menemään nettiin, soittamaan tai tekstaamaan. Vietiin se sinne myymälään tarkistettavaks, ja ne sano, ettei sille voinu tehä enää mitään. No, sitten mun äiti keksi; Mä saisin äidin vanhan kännykän...Voi ei... ;D Siinä ei pysty oikeesti tekemään mitään muuta soiton ja tekstailun lisäks. Ja, siinä on keltanen (!) taustavalo, joten oon saanu kuulla aika paljon mun kännykästä... Tää äidin vanha känny on ollu mulla siis jostain Heinäkuusta asti. o_O ...... MUTTA! Tänään tapahtu ihme. Isä ja äiti jutteli, ja arvatkaa mitä? -Mä saan iPhone 4S:n!!!♥ Kiva, iskä sano, että se ostaa itelleen varmaan iPhone 5n...-.- Mut, eihän iPhone 4S oo paha! :))

Mun pitäis lukea supertyhmään matikankokeeseen, mutta ei jaksa! -.- Ajattelin tänään tehä kaikki läksyt, ja lukea ihan superhypervähän kokeeseen..Ja ehkä leipoa jotain. ;) Hehe, mä aina unohdan khyl kattoo ne mitat, ja laitan aina jostain syystä enemmän kun pitäis esim. jauhoja. Sitten on aina pitäny laittaa tupla-annos muitakin aineita...Ja sit siitä on tullut superpaljon syötävää. :P Mutta, oon aika hyvin päässyt noista vahingoista eroon...

Tänään, mennään ehkä Itikseen, vaihtamaan jotain vitsin pattereita mun sykemittariin.... (lenkkeilen n. joka päivä.) Aiotaan ehkä ostaa myös uus sykevyö. Kiva, sain tietää, että huomenna on FC Viikingit-harjotusmatsin lisäksi treenit, mut...Whatever. Futis on onneks niin kivaa, että jaksais pelata sitä koko päivän...♥♥♥

Muuten, kuka on teidän idoli, vai onks teillä montakin? Mun idoleita on Demi Lovato, John Lennon ja Frida Kahlo ainakin...Ja varmaa joku äiti...

Mut...pitää nyt lopetella, kommentteja kiitooos!

Esme ♥