Eka sanottu lause Taylorin biisissä Teardrops on my Guitar. Mä muutin khyl sanan "Drew" (se poika, josta se puhuu tossa biisissä) sanaks "you", koska se on vaan... Sanotaanko vaikka, että parempi niin... <'33 Mä rakastan tota biisiä...  Tykkään suunnilleen kaikista Taylorin biiseistä, tässä mun lempparit: Breathe, Teardrops on my Guitar, Ronan, I'm only Me when I'm With you, ja Fifteen. Mä oikeesti en enää pysty kuuntelemaan monia noista itkemättä. Varsinkaan Ronania. :'( http://www.youtube.com/watch?v=3QiSZKfRFmk&feature=related Kuunnelkaa tosta linkistä Ronan. Mulle tuli niin paha olo...

  Rest In Peace Ronan. <3 (Siin laulussa lauletaan myös: "I Love You to Moon And Back." Ronan... Kumpa sulle ei ois ikinä tullu syöpää...:''(

Njoo... Tänään alko viikonloppu, ja... No, mitä sanois. Sunnuntaina treenit. Maanantaina vika (eii...en haluis mennä futsaliin futiksen sijaan...) ulkopelimatsi Valtiia vastaan. Voi ei. Useimmat täällä tietää mitä mieltä oon Valtista. Mua vähän syrjittiin sielä, joten mulle ei oikein jäänyt niistä positiivista kuvaa... Mutta kaikille pitää antaa toinen mahollisuus, ja mä toivon niin paljon, ettei ne enää muistais mua, kun näkis mut pelissä. Se on ehkä vähän epätodennäköstä, kun oon nähy ne ainakin miljardi kertaa sen jälkeen, kun en oo enää ollu  Valtissa. Ne on joka kerta kattonu mua sillai oudosti... Viimeks näin (yhen pelaajan) ratikassa sen mutsin kaa... Ja mä kuulin, kun ne kuiskutteli jotain, et katotaan minne se menee, (olin menossa treeneihin Brakulle) niin ne oli vähän oudon näkösiä, kun näki mun juoksevan Brakulle.... Että... No, mä toivon, että me oikeesti voitetaan ne maanantaina. 

Esme