Moikka, ja anteeksi etten ole vähään aikaan kirjoitellut. 

Eilen koulussa, just kun oltiin menossa ruokalaan, niin en enää saanut henkeä. Sekunnin ajan en pystynyt hengittämään. Mun paras kaveri meni nopeesti sanomaan opettajalle, ja mun ope käski juoda vettä. Ruokalassa mun ope soitti mun äidille, että tulis koululle. En ehtinyt syödä mitään, eikä kyllä huvittanut, koska sillon tuntui, että jos söisin jotain, oikeasti tukehtuisin. Kun äiti tuli, niin ajettiin jonnekkin terveysasemalle. (Mua yskitti ihan sairaasti koko ajan, ja se yskiminen sattu (!). 
Siellä terveysasemalla, joku lääkäri sano, että mun sydän ei syki samassa rytmissä. Sitten mentiin verikokeeseen. En pelkää mitään niin paljon, kun rokotuksia ja verikokeita, vaikka niitä on tehty mulle monia. Mun vasemmasta kädestä otettiin verikoe. Yritin olla rauhallinen, mutta tärisin koko ajan. Se oikeesti sattuu. Sen jälkeen mentiin jonnekkin huoneeseen, jossa muhun kiinnitettiin jotain juttuja selkään, vatsaan, ja nilkkoihin. Sitten mun piti maata paikallaan siinä. Sitten mentiin röntgeniin...Se oli oikeesti kamalaa, kun ei saanut henkeä. Se lääkäri siellä käski mun mennä sydänlääkärille. Kiva. 

Tänään on Perjantai. Mua harmittaa tosi paljon, kun se lääkäri määräs mulle pelikiellon, enkä voi siis osallistua huomisen PuiU-turnaukseen. :( 
Muuten on ollut ihan okei päivä...

Sugar