Eilen oli suomi-ranska matsi. Katsomot oli tupaten täynnä. Kiva, me istuttiin ihan fanikatsomon vieressä. Siis suomen. Ranska voitti 0-1, kuten jotkut teistäkin varmaan tietävät. Meillä kesti 5 minuuttia raivata tie portaita alas (siis ennen puoliaikaa vielä...) sen takia, että mentiin ostamaan karkkia. Ite ostin pätkän mintunmakusta metrilakua ja popparia. Mmm...Se poppari oli hyvää. Tarjosin lakusta vähän kavereillekkin, ja sain myös besulta karkkia. Siellä oli ihan sikana kännissä olevia tyyppejä. Kun niitten mielestä tuli väärä tuomio, niin ne heitteli katsomoon mm. vessapaperirullia, paperisilppua, ja jopa pieniä olutpulloja. (Mun kaveriin nimittäin osu semmonen 5 cm iso pullo jtn Koskenkorva-nimistä juttua...) Mä olin ihan poikkiväsynyt aamulla...o_O

Urheilupäivä alkoi. Me oltiin siellä jtn puol tuntia ajoissa. Koska meidän luokka piti siellä kahvilaa, ja tuotot käytetään meidän leirikoulua varten. Näyttää aika pahalta sen suhteen, leirikoulu maksaa suunnilleen 300€/oppilas. Urheilupäivässä meidän jaettiin ryhmiin (siis 5-6 luokkalaiset). Mä ja BFF päästiin sentään samaan...Ekana meillä oli frisbee-golffia, siinä oli 5 rastia. Sen jälkeen pelattiin futista, ja sitten mentiin pelaamaan jtn ihme "saaliinryöstöä"... Sitten oli ruoka. En syöny mitään, koska olin jo vähän ostellu kaikenlaista meidän luokan kahvilasta... Join vaan pillimehun. Sitten oli 1-2 luokkalaisten maastojuoksu. Ekaks tytöt, sit pojat. Niillä oli ihan sika lyhyt lenkki. Sitten oli 3-4 luokkalaisten maastojuoksu. Niillä oli sama reitti kun mulla (mä olin siis 5-6 luokkalaisten maastojuoksussa.) Mun veljet, jotka on kolmosella, pärjäs hyvin. (Ne on siis kaksoset) Toinen tuli neljänneks, eli ei saanut mitalia, mutta oli oman luokkansa nopein. ;) Hei, eihän se mitään vuotta vanhemmille mahtanut....Sitten toinen tuli vikojen joukossa, mutta ei todellakaan vikana! Sitten tuli 5-6 luokkalaisten maastojuoksu. Joku suostutteli besunkin mukaan. Aluks kaikki töni ja potki mua. Mä lamaannuin. Sitten otin kunnon kiihdytyksen. Olin vasta hölkkävauhdissa. Sitten ohitin 1 rinnakkaisluokkalaisen. Sitten 4 kutosta. Ja sitten yhen oman luokkalaisen. Mä olin onneni kukkuloilla. Olin kärjessä. Sitten huomasin, että mun BFF juoksi mun edessä. Sitten pystyin sanomaan yhen asian: Voe ei. :'D Mun besulla on kunnon "juoksian kroppa". Sillä on hoikat sääret, ja se on muutenkin kauttaaltaan pitkä ja hoikka. Sitten mä pysyin ihan sen kintereillä. Kaikki muut putos kyydistä. Mä ja mun BFF juostiin. Mulle tuli verenmaku suuhun. Hengitys alko vähän reistailemaan. Mä oon oppinu mun lenkkeilyn ansiosta hyvän tavan. Otan easysti. Mut liikuta jalkoja. Mä huomaamattani juoksin mun besun kiinni. Sitten se otti loppukirin. Olin maalissa pari sekkaa sen jälkeen. Mahtava olo. Eihän kakkonen oo paha. :))
Saatiin pillimehut. Meidän ope otti musta ja mun BFF:stä kuvan sen kännykällä mitaleitten jaon jälkeen. Mulla oli hyvä olo. Ai niin, 5-6 luokkalaisten poikien maastojuoksussa meidän luokkalainen poika voitti. Victory 4 our class. :)))))))
Semmonen liikuntapäivä sitten. Totesin sitten vaan, että: "Ihan onnistunut liikuntapäivä." Ens vuonna taas maastojuoksuun! -Mikäli semmonen on. Toivottavasti on. Meidän rinnakkaisluokka ei saanut yhtään mitalia. Anteeks vaan, mutta: Häähää! Ne on kamalia pissiksiä. En sano tätä vaan sen takia, että ne on meidän rinnakkaisluokka. Mun veljetkin on samaa mieltä. Muahaahaa! >:D

Semmosta siis oli tänään. Kirjottelen taas mahdollisimman pian,

Sugar♥

P.S. Toi edellinen postaus oli (kuten varmaan huomasittekin) mun besun kirjoittama. :)