Sorry, etten päässy eilen kirjottamaan. Eli, eilen olin mun BFFn kanssa pizzalla. Sit nähtiin 2 meiän frendii, jotka oli ostamas kaupast karkkii. (Ne oli siis menoss toisen luo yökylään) Sit ne tuli jutteleen vähä meiän kaa, ja mä ja mun BFF syötiin 1 pizza puoliks. Sit huomattiin, et meil oli niin paljon rahaa, et se riittäs toiseen pizzaan. -Tai siis melkein. Yks mun kamu meni kysyyn silt pizzerian tyypiltä 70cnt alennusta, ja se anto! Jaettiin sit se pizza neljään, ja syötiin se. Sit mentiin sen yhen kamun luo. Ekaks me oltiin jotain The Hunger Gamesin variationia. Se oli kivaa. Sit mentiin niille, katottiin TV:tä, oltiin sen iPadilla ja koneella, ja vietiin niitten koira ulos. 
Sit lähin kotiin. Tänään leivoin cupcakeja taas. Ennen sitä olin 46 min lenkillä, se on jo saavutus. Ota sis huomioon, että juoksin koko ajan. Katoin vaakaan sen jälkeen, ja mult oli menny puoltoist kiloo..?! Ja toi vaaka ei valehtele. No, hyvä jos sentään sain pois vähän tästä painosta... yes

Tän viikonlopun aikana aion tehä nää jutut:

-Opetella pomputtelemaan 10 kertaa.
-Kokata ja leipoa lisää.
-Lukea kokeisiin, ja tehä läksyjä.

Muuten, tässä on BFF:n blogi, kattokaa please. Se on oikeesti hyvä ;) www.footballlover4ever.blogspot.fi

Mmmoiikkaa,

Esme (tuli mieleen vaa yks juttu, sen takii laitoin Esme..)