Heijssan!

Mä en tiedä mikä muhun iski, mutta nyt en vaan malta oottaa Joulukuuta; Meidän perheen yhteistä Gran Canarian-matkaa, Joulua, uuttavuotta, Taukoa koulusta...!!! Oh yeah. Äiti vihjaili, että saatan saada uuden kännykän. -Luojan kiitos. Toivon myös sikana levyjä, (Ehheh, oon musafriikki, en voi lopettaa levyjen kuuntelua) leffalippuja, lahjakortteja, ja uutta näyttö tietsikkaan. Mä kirjoitan siis koko ajan alakerrassa, meidän perheen yhteisellä koneella, koska se näyttö vähän pimahti. Se alko rätistä, ja sammuili koko ajan. Okei. Toivotaan saman tien uus tietokone. Joo, järki käteen. Mun tietsikka on 'vaan 9 vuotta vanha', eihän äiti ja isä voi uutta ostaa. Mun joululahjatoivelistaan kuuluu myös parit uudet korvakorut, ja lisää paloja mun Nominationiin. Ja toivon valkoisen joulun, niin kuin siinä laulussa sanotaan...: I'm Dreaming in a white christmas...

Huomenna on matsi. En ole yhtään varma pääsenkö sinne. Tänään mulla on ollut kurkkukipua, nuhaa ja muutenkin jotain 'syysflunssan' oireita. Toivottavasti pääsen. :) Täytyy vielä harjoitella kitara-, ja matikankokeisiin. Apua. Meillä alkaa näköjään taas nokkahuilun soitto, koska meidän musaopet (niitä on 2) sano, että joka tunnille mukaan nokkahuilu, musavihko, kynä, ja kumi. Nokkahuilun soitto on ihanaa.

Mites teillä? Onko teillä ollut syysflunssaa? Toivottavasti ei, koska se on kamalaa.

Kirjoittelen taas mahdollisimman pian,

Sugar♥

P.S. Voiko joku ystävällisesti kertoa, miten tonne taakse laitetaan joku kuva? Niin, että tääkin blogi sais vähän ilmettä, nyt tää ulkoasu näyttää vähän ankealta...Laittaisko joku tän kirjoituksen kommenttiin siis..? Olisin niin kiitollinen...Kiitos jo etukäteen, jos joku viitsi vilkaista! :D