Perjantai. Eli viikon vika koulupäivä.:))

Tänään on suomi-ranska matsi. Otan mukaan sinne jonkun pienen laukun, johon laitan vähän rahaa, kännykän, bussikortin (varmuuden vuoks), avaimet...Ja muuta tommosta. Toivottavasti tulee kiva ilta. :) Huomenna on kyl liikuntapäivä, ja olen vielä osallistunut vapaaehtoiseen maastojuoksuun. En varmaan oo mitenkään vireessä valvotun yön takia. o_O No, ei mietitä sitä nyt. ---------------------------Pahus, mä mietin sitä vielkin...-.-
Okei, mitä mä oikein sekoilen..? Whatever, toivottavasti en oo kamalan väsyny huomenna....

Sitten liikuntapäivän jälkeen meen kotiin, ja chillaan. 8) Sit mulla on viikonloppu edessä. Sunnuntaina teen sitten läksyt. No, mä en tällä hetkellä ehi enää kamalasti kirjoittaa, joten moikkaa!

Sugar♥

P.S. Kiitti kaikille, jotka lukee tätä blogia. ♥