Welcome, eli tervetuloa blogiini!

Tätä blogia kirjoitan siis minä, ...Sugar... ja kerron nyt vähän itsestäni. Olen siis 11-vuotias Helsinkiläistyttö, joka rakastaa näitä juttuja:

-Urheilua, erityisesti futista, josta toivon jopa ammattia. Pelaan sitä Helsingin Ponnistuksessa. ♥
-Musiikkia, soitan pianoa, käyn musiikkiteoriassa ja olen käynyt monissa muskareissa ja kuoroissa. Mielestäni 2 parasta Artistia maailmassa on: Adam Lambert ja Taylor Swift. Rakastan niitä, ja monia muista musiikintekijöitä. ♥
-Perhettä ja Kavereita. ♥
-Eläimiä, erityisesti koiria, kissoja ja kaloja. ♥
-Kaikenlaisia hyväntekeväisyysprojekteja, oon lahjottanut omaa rahaa mm. Unicefille ja Punaiselle Ristille, ja kävelen joka vuosi koulussa Unicef-kävelyn. ♥
-Sekoilua! ♥
-Cupcakeja, koska niitä olen maistanut vain kerran elämäni aikana, ja se oli maailman parasta herkkua! Muista herkuista viis, jos edes kerran saa elämässään maistaa Cupcakea, niin ei kamalasti kaipaa muita herkkuja! ♥

Blogin osoitteen (http://aslongasuloveme.vuodatus.net) on enemmän kun sallittua, toivon blogille paljon lukijoita! ;33
Toivottavasti viihdytte blogissani!

...Sugar...