Heippa vaan!

Tänään oli koulua kolmeen asti. Tässä on mun maanantain lukujärjestys: Religion (Uskonto), Math (Matikka), English (Englanti, ei native, vaan kielioppienkku. Mulla on kahenlaisia enkuntunteja...), History (Okei kaikki tietää että toi on hissa....) ja sit teknistä työtä kaks tuntia...:33 Tehään teknisessä työssä jotain seinäkelloja, joihin tulee joka ite suunniteltu "koristelu". Piti tehä 2 vaihtoehtoa. Tässä mun ideat: -Ihan semmonen simppeli Peace-merkki siihen... tai -Semmonen, että numeron 12 kohalla on kaunolla kirjotettu sana: Music ja sitten numeron 6 kohalla sana: Life. (Se ei tuu kaunolla, vaan selvällä kirjotuksella, ja piste perään.) Sitten kolmosen ja ysin kohalle nuotti "ti". Mietin pitkään vaihtoehtoja. Vitsi meiän puutyönope oli niin harhateillä mun kamun ideasta... Heh. :'D


Varttia vaille 20.00, (eli 19.45 :''D) alkaa matsi KäPaa vastaan Käpylän kentällä. Ja arvatkaas mitä? Vaikka se on niitten kotikenttä, me saadaan toimia kotijoukkueena! Muhahahaa! ;D Kumpa mulla menis hyvin. Tekisin maalin... Mä oon aina se maalin syöttäjä, mutta ne maalit tekeekin aina mun BFF, joten mua ei kamalasti kiinnosta, mutta maalin teko..Se on ihana kokemus. Kaikki tulee halaamaan ja onnittelemaan, kun juoksee pitkin kenttää tuulettaen... :)) Kiva kun mun BFF:n kaksonen vielä videoi yhen matsin kokonaan sen kännykkäkameralla, ja siinä näky se kun mä juoksin pitkin kenttää, kun tein maalin...

No, pitäkääs peukut pystyssä ja sormet ristissä, että voitettas! Moikkaa!!

...Sugar...